75 tuettua kesäduunia yhdistyksissä
– hakuaika nyt, 19.4. saakka

Tarjolla 75 kesäduunia 15-17-vuotiaille nuorille yhdistyksissä ympäri Keski-Suomen. Hakuaika on 16.3.-19.4.

Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjassa siirrytään tänään seuraavaan vaiheeseen. 15-17-vuortias nuori – nyt on sinun aikasi toimia! Tutustu laajaan tarjontaan, valitse mieleisesi ja hae kesäduunia viimeistään sunnuntaina 19.4. Voit hakea useampaa työpaikkaa, mutta voit tulla valituksi vain yhteen kampanjan kautta tuettuun kesätyöhön.

Nuori – hae kesätöitä yhdistyksiltä 16.3.-19.4.

15-17-vuotias nuori – unelmoitko kesäduunista? Nyt on tarjolla 75 kesäduunia yhdistyksissä ympäri Keski-Suomen. Hae su 19.4. mennessä!

* Voit hakea haluamiasi kesätöitä lähettämällä työhakemuksen ohjeen mukaan yhdistykselle.
* Voit hakea useampaa työtä kampanjamme kautta, mutta työllistyä vain yhteen tuettuun kesätyöhön.
* Sinun tulee täyttää 15 vuotta vuonna 2020, etkä saa olla täyttänyt 18 vuotta tuetussa kesätyössä ollessasi.

Yhdistykset vastaanottavat kesätyöhakemuksia 16.3.-19.4. välisen ajan, minkä jälkeen yhdistyksen edustajat haastattelevat ja tekevät valinnan kesätyöntekijästä.

Tsemppiä hakuun!

#kesäduuniOPnpiikkiin #yhdessähyvätulee #opkeskisuomi #kesätyö

Kesällä 2020 tuemme yhdistyksiä 30.000 eurolla

Kiitokset kaikille tukihakemuksen jättäneille yhdistyksille kiinnostuksesta nuorten työllistämiseen. Tänä vuonna hakemuksia tuli 82 kpl, joista pankin toimikunta valitsi 75 tuen saajaa.

OP Keski-Suomen toimialueella (Jyväskylä, Hankasalmi, Joutsa, Karstula, Laukaa, Pihtipudas, Saarijärvi, Viitasaari, Äänekoski) toimivat yleishyödylliset yhdistykset ovat saaneet hakea tukea palkatakseen 15-17-vuotiaan nuoren kesätöihin kahdeksi viikoksi pankin piikkiin. Pankki lahjoittaa 30.000 euroa yhdistyksille nuorten palkanmaksuun = 75 yhdistykselle, 400 euroa/nuori. Tuen saavat yhdistykset hoitavat nuoren työllistämisen – sopivat palkasta ja hoitavat palkanmaksun, sekä lisäksi kaikki lakisääteiset kulut ja velvoitteet.

OP on mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa. Hakiessaan palkkaustukea, yhdistykset ovat sitoutuneet noudattamaan Vastuullisen kesätyön periaatteita.