NUORI: Hae kesäduunia 14.4. mennessä

Ensikosketus työelämään on nuorelle tärkeä juttu. Vuosien saatossa Keski-Suomen Osuuspankki  on yhteistyössä yhdistysten kanssa mahdollistaneet jo 460 keskisuomalaiselle nuorelle kesätyöt kahdeksi viikoksi. Pesti tarkoittaa nuorelle työkokemuksen karttumista ja mahdollisuutta toteuttaa unelmia.

Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjan speksit

• Työllistettävän nuoren tulee täyttää 15 vuotta 2023, eikä hän saa olla täyttänyt 18 vuotta tuetun työsuhteen kestäessä.
  • Kesätyöt ajoittuvat koulun loma-ajalle eli 4.6.-8.8. väliselle ajalle.
  • Nuori pystyy hakemaan useampaa työpaikkaa, mutta voi tulla valituksi vain yhteen kampanjan kautta tuettuun kesätyöhön.

Kesäduunien hakuaika 13.3.-14.4.2023

Kesätyön voi saada vain hakemalla. Linkin takaa avautuvasta pdf-tiedostosta löydät kaikki kampanjassa mukana olevat yhdistykset ja niiden avoimet kesätyöpaikat. Lue ohjeistus, tutustu paikkoihin, valitse ja tee hakemus suoraan yhdistykselle. Yhdistys vastaa kesätyöntekijän valintaprosessista ja tekee päätöksen kesätyöntekijän valinnasta toukokuun alussa. Hakemusten tulee olla perillä viimeistään pe 14.4.2023 klo 23.59.

Tee vapaamuotoinen hakemus, lähetä se suoraan yhdistykselle sähköpostiin, jonka löydät taulukon lopusta kultakin riviltä. Taulukosta löydät myös yhteystiedot, mikäli sinulla on kysyttävää kyseiseen kesätyöpaikkaan liittyen.

Kanavateatterin tiedot:

• Tehtävänimike: Kesäapulainen